זקוקים לסיוע? חייגו עכשיו 02-800-2000

"אין סמטה לא נגישה" • הכירו את יחידת האופנועים המחוללת מהפכה בעולם החסד

זה אולי נשמע קצת קלישאתי, אבל המציאות טופחת על כל דמיון. מה שהחל בטקס צנוע ומרגש במהלך תקופת הקורונה ברחבת עיריית ירושלים בראשות רה"ע מר משה ליאון וסגניו, שם נחנך האופנוע הראשון מסוגו בעולם המשמש למטרות חסד וסיוע לחולים וקשישים, ובפרט לשינוע תרופות וציוד רפואי יקר מיעד ליעד, צמח במהירות לאימפריה בלתי נתפסת של כלים דו גלגליים המשמשים את מתנדבי 'רפואה ושמחה' בדרכם למלא את המשימות הזורמות כל העת אל המוקד מכל עבר.

יחידת הדו גלגלי הראשונה מסוגה בעולם קבעה לעצמה יעד מאוד ברור. אפשר לומר שזהו המוטו של היחידה; "אין סמטה לא נגישה". היחידה המורכבת מאופנועים ושלל כלים דו גלגליים, מתפארת בעצם היותה מותאמת לתפעול במקומות וזמנים מאתגרים הדורשים מענה מיידי אונליין לסוגי מקרים של חסד ועזרה דחופה, בהם יד אדם קצרה מלהושיע. האופנועים אשר כידוע אינם צורכים חניה כרכב ולא תופסים שטח, מצליחים לתת מענה בכל כתובת מורכבת ומאתגרת אליה נקראים להנגיש את התרופה החשובה או הציוד הרפואי הרלוונטי לחולה או הישיש המתגורר בה.

יו"ר הארגון הרב ישראל צישינסקי מציין כי "מאז החלה לפעול יחידת הדו גלגלי הגוררת בעקבותיה השקה של אופנועי חסד בזה אחר זה בתרומתם הנדיבה של אנשים טובים עם לב רחב למען האחר, עלתה רמת המענה המיידי לכל בקשה של שינוע תרופות מצילות חיים או ציוד רפואי ומזון קריטי בזמנים וממקומות מאתגרים, בזכות הכלים הנגישים לאיזורים עם מצוקות חנייה".

הנהלת הארגון מודה בהזדמנות זו לתורמים היקרים אשר בחרו להנציח את יקיריהם ולהוקיר את זכרם לנצח בדרך כ"כ ייחודית ומרגשת, אשר מסייעת לכ"כ הרבה אנשים במצבים שונים, באמצעות יחידת הדו גלגלי הייחודית בעולם לשינוע מזון ותרופה חיוניים לחולים וישישים.

עדכונים אחרונים

'רפואה ושמחה' קיבלה את 'מגן שר הבריאות'

היו שותפים שלנו!